- UPPLANDSCUPEN

CUPMATCH PÅ SPORTCENTRUM - TORSDAG 18.30

Missa INTE kvällens match
, BKV möter Väddö IF i Upplandscupen uppe på Konstgräset kl 18.30. Så se till att masa er upp och kolla in när killarna spelar, lite publikstöd är aldrig fel. Förra matchen i cupen slutade ju som bekant med en bekväm 7-4 vinst över Blidö, och där motståndarna gjorde samtliga sina mål på "handikapp-straffar. Vi får väl se hur det slutar ikväll men med tanke på att Rimbo slog Väddö med 9-0 för en vecka sedan så är väl knappast mitt tips på en BKV-vinst helt otroligt va?

Och nej jag ska inte skriva något om AIK som spöade skiten ur Sveriges Jerusalem i FYRA raka matcher och med målskillnaden 14-4 i kvartsfinalerna i hockey härom dagen, nä jag lovar. Men jag har lite svårt för att låta bli och bloggen handlar ju inte om AIK utan om BKV... så va f**, lite skit får ni allt tåla. Det kommer mera..... ;) Darra Färjestad!!!

Vi ses ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0