- STORVINST FÖR U17



SEGELTORP GICK PÅ KNÄNA IDAG - BKV-MASKINEN BLEV FÖR SVÅR

Jag ska inte skriva så mycket om dagens träningsmatch
mot Segeltorps IF för ni förstår nog hur spelet såg ut med tanke på slutresultatet, 11-1. Det står några få rader på BKV:s hemsida om det hela, så jag väljer att skippa det hela här. Det blev dock inte så mycket träningsmatchande kanske, men Segeltorp fick ju i alla fall en helt ok lektion i fotboll.


FEM SNABBA
- Crilles frispark, rena Ronaldo på den ju ;)
- Luddes 2-1 mål, en riktig "mörsare" upp i klykan, KA-BOOM!!
- Nr 11 i SIF, skrek sig hes i första, men "tappade" rösten i andra
- Girmai hoppade in och dömde, schysst kille!
- Piss-kallt... nä imorgon drar jag till varma Malmö


Domare Girmai glider in. Tack för att du ställde upp mannnen!


Viktor krigar på


Vad är detta... är det bara jag som får det till något kriminellt haha


Hacke och Tommy hade en "dag på jobbet"


Luddes "motståndare" blev rejält uppkäkad ;)


Dennis forsade fram efter kanten, två baljor idag


En hårt uppvaktad Robin


Ronaldo... eh... Crille var det visst. Snyggt 3-1 mål efter denna frispark ;)


Matchen sedd från världens blåsigaste kulle


Ludde nickar in sitt andra mål, 5-1


Deppigt i Segeltorp... nä jag tror han var skadad? Krya på dig isf!


Betydligt gladare min på Niklas, efter 11-1 målet. Den satt skönt va?


Tack för idag grabbar, det gjorde ni bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0