- SOVMORGON

JUNIORERNAS TRÄNINGSMATCH INSTÄLLD - MÄRSTA KAN PUSTA UT

Morgondagens träningsmatch för JA-gänget
blev inställd ikväll vilket innebär att man nu kan ta ett extra-glas rött och sen få sova länge och skönt imorgon bitti hehe. Lite synd dock för jag blir lika taggad som grabben när det vankas match, nerverna kryper ut under skinnet och jag går och mumlar för mig själv om löpningar, skott, ansvar och "tufft in bara". Men som sagt, kör man som jag runt 200 mil i veckan så är varje insparad mil på helgerna en ren bonus ;)

Nu fokuserar vi på herrarnas träningsmatch istället, matchstart kl 12.00 uppe på Sportcentrum och det mot Strömsberg IF från metropolen Tierp. Självklart så kommer alla vi som kan att vara där och stötta våra krigare imorgon, för det lär behövas. BKV har haft det tufft mot just Strömsberg tidigare och enligt rykten är dom ganska tuffa. Dom torskade dock senast hemma mot Sirius, men var tydligen inte helt borta, stolpnick osv. Hoppas också att Bullen är tillbaka, han behövs verkligen... trots skador och en gammal ålands-resa i blodomloppet så tror jag att det går bra.



(Dokument inifrån med Strömsberg IF, lika mogna som BKV fast på dal-mål typ hehe)


Klockan 14.00 börjar sen PA-laget sin träningsmatch mot Täby IS, så stanna kvar och ta en kaffe till. För det här laget kommer att representera BKV i Pojkallsvenkan i år och det är ett riktigt vinnar-gäng, så det kan säkert bli underhållande att se. En HÄRLIG FOTBOLLS-LÖRDAG, eller hur?

Vi ses imorgon!!

ps. nya bloggen på G, men jag är lite tveksam. Någon som vill tjuvkika och komma med en åsikt? Maila mig på [email protected] så får ni adressen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0