- ÖDMJUKA BKV



NT-BLOGGEN - GER DIG ETT GOTT SKRATT

Igår läste jag
NT-Bloggen och skrockade gott efter det, kul att BKV försöker på bred front just nu. Live-rapporteringar, uppdaterade och fräscha hemsidor och så några bloggar på det. Gillar det nya, gör inte ni det? Sen att killen som skrev det senaste inlägget på den bloggen är betydligt ödmjukare än jag själv är väl trevligt. "Är det möjligt att segra ihjäl sig?".... Lysande ;) Fortsätt så TL, och krydda gärna med lite skvaller om laget och spelarna. Vad lyssnar ni på i omklädningsrummet/bussen, vem har sämst musiksmak, fulaste kallingarna, flest pojkvänner eller varför inte en förhandstippning av kommande säsong. Om ni inte törs så maila mig! Jag hugger på ALLT!

Kryssning på lördag med "nya" Rosella och bjud-buffé, hoppas vi ses på havet. Men först måste jag ju givetvis kolla in matchen Konyanspor från Botkyrka. Försökte snoka lite på deras hemsida men jag la ner projektet ganska snabbt då det bara var suddiga bilder och "duydumki konyaspor turkiye birinci lig takimlarindan kardemir". Men dom lirar också i tvåan va?.... och med tanke på bilden, borde inte BKV satsa på ett buss-köp nästa år hehe. Jag ska skissa lite på lackningen och återkomma med förslag.


Kommentarer
Postat av: Perre

Du måste ha glömt ett eller ett par ord för det här är resultatet av din turkiska haha! "Konyaspor duydumki första divisionen lag har kalkon Kardemir

" Inte för inte man jobbar i lilla turkland haha

2011-03-11 @ 13:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0