- HJÄRNSLÄPP



DET ÄR INTE LÄTT ALLA GÅNGER - MEN SNÄLLA.....

Nu lär väl så gott som hela världen ha sett
det här klippet på Mario Balotelli, men det tål att ses en gång till haha. Vad gör karln? Personligen så har jag aldrig sett honom som någon Einstein direkt, inte ens på plan, och om man nu ändå dizzar honom så hörde ni väl det senaste, hans påstådda gräs-allergi... nä, färgen var det visst... eller vad det plasten? Jag kan slå vad om att han ligger bakom frisparken här nedan också hahaha.
ps. Otroligt men sant. Hur dum man än må vara så tjänar han mer på ett år än vad jag kommer att göra i hela mitt liv, så det är han som garvar och visslar när han går till banken ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0