- HAMMARBY HAHA

LOTTAT OCH KLART I SVENSKA CUPEN - BAJEN TILL NORRTAN

Det blev BINGO för BKV Norrtälje
(och Hauta), för det kan väl inte finnas något man hellre vill. Att få spöa Hammarby i en cupmatch, eller hur grabbar. Personligen lutar det dock åt en tragedi, matchen går av stapeln den 6 april 18.30 och då sitter jag förmodligen kvar i Malmö. Är ju där just nu och jobbar och planerna är att jag inte åker hemåt förrän nästa torsdag, f**!! "Men vad är väl en bal på slottet..." Förresten, man kanske skulle flyga hem... hmmmmm

Men för er som har chansen att få se matchen, SE DEN! Och heja fram BKV till en vinst. Nästan så att jag skulle kunna lova varje spelare något lockande om dom grejade det, jag ska fundera på saken hehe. Bonus liksom!! Förresten, om vi leder/ligger under med ett par mål, kan inte jag få hoppa in sista fem och röja runt lite ;)



Sorry bajen-vänner, men nu är jag ändå SNÄLL i videovalet ;) Kan tänka mig att det låter så här vid Sportcentrum när vi har satt fem bollar bakom Rami (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0