- BKV (JA) VANN STORT



HELA ELVA MÅL MOT GÄSTANDE ALBION FC - JA-GÄNGET VANN ÖVERTYGADE

Sorry att jag blev lite sen med inlägget men va f**..
.. AIK krigade ner MODO nyss och jag studsade runt med all möjlig live-rapportering där hemma. Den dog dock mer och mer i takt med öl-nedsläppet.... skit samma, AIK är i slutspel och åter igen hade journalisterna med Lasse Anrell i spetsen fel som tippade oss sist ;)

Först fick man se en match som slutade 11-10, och efter det så kollade jag in när Juniorerna smällde in 11 (spelmål) baljor. Det är INTE ofta man får se 22 BKV-mål på en och samma dag.
....är vi "PÅ VÄG FRAMÅT ELLER".
Jag börjar med att skicka en hälsning till gästande Albions FC med Josh, Tony F och Sammy D som ställde upp med kort varsel, well done todays lads, keep up the good work... cheers. Men idag hade ni ingen chans, ta en grav-öl hos er sponsor "O´Connells" ikväll ;)
Kul att dom mörkar förlusten på sin hemsida genom att skriva att det blev 1-1 HAHAHAHA

Första halvlek, slarvig tycker jag, lite lojt BKV med trötta blickar. Vet ju att ni kan massor av mera, och det vet ni också så jag ska inte säga mer än så. Ibland blixtrade ni till och då stod motståndarna stilla, och det är så ni ska spela, snabbt, hård press och stress, och trycka på rakt mot mål. Sorry Peter haha, jag kanske säger tvärtemot dig nu. Men nog kan vi bättre.... och det skriver jag efter en 11-1 vinst. Är jag helt dum i huvudet eller? ;) Andra halvlek blev stabilare och i och med att jag såg er säkra segern så stack jag och köpte pizza. Jag höll på att frysa ihjäl, och dö av hunger samtidigt. Hur det nu är möjligt?

WELL DONE LADS!!

Matchreferat BKV.... Matchreferat Albions FC

Tre snabba personliga:
1. Laget, fan va bra ni ser ut.
2. Skoog, ett ÄKTA hat-trick. Snyggt!
3. Sammy D har lirat i Millwall med Rio och grabbarna. Kolla in hans website, vilken snubbe ;)
4. Bra coachat Peter, och åter igen tack för bra uppdatering
5. Ludde 3 mål och 4 ass på tre matcher, het som en spis ;)
(ps. Hella får min guld-stjärna idag)

BILDER KOMMER ALLDELES STRAX .......


(Tony F, en skön snubbe i Albion FC)


(Sammy D värmer upp lite, vilka passningar den killen hade. WOW!)


(Axel vinner boll)


(Snacka om bromssträcka, Ludde är f** snabbare än man tror)


(Herman vs Peter)


(Hella attackerar, och gjorde även ett mål. Snyggt!)


(Albion FC)


(Många tilltrasslade situationer)


(The Coach... Josh?)


(Och här åker IK Frej hem... utslagna ur cupen)


(Löpduell och BKV vinner ;)


(Simon snurrar)


(BKV flyger högst)


(Albion-supporter)


(Sammy D:s "höger-fram" kostar mer än 10 planhyror)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0