- ASPUDDEN VANN



BKV JUNIORERNA FÖRLORADE - ASPUDDEN FICK MATCHEN

Dagens träningsmatch mot IFK Aspudden
(med snodd Peking-logga) slutade med en 0-3 förlust och man kan nog enkelt samanfatta det hela med Peters matchanalys på BKV:s hemsida. Sista-meningen säger allt, "övriga vet jag kan bättre". Men jag vill personligen gärna tillägga att jag såg tre bra insatser till, Hella för en hel del bra brytningar, Ludde som klarar av sin nya position helt ok genom att störa uppspelen och samtidigt leverera. Och Anton som sprattlade hej vilt idag, minns hans tre-chans-räddning i andra halvlek, så spider-man! Men i övrigt så var det en hel del sega ben och jag vet att det finns en orsak, skärp upp er nu killar, när serien börjar kräver vi mera ;) För vi e ju....
"BKV på väg framåt"



Herman på alla fyra, watch you´re back ;)


Anton var stabil som vanligt, MVG ;)


Hella ligger på som en "skållad iller"


En sekund senare kliver Luddes lår in och stoppar anfallet ;)


En Lundinare ligger och observerar


Sepulveda skapade en hel del, fin snabbhet där


En förbannad Niklas gillar jag, men luuuugn hehe


Svecke nafsar men tyvärr mållös idag


Krallig och mycket duktig Aspuddare


Svecke och LL deppar aldrig


Freiman får en ryggdunk... trött


"Va f**, spelar dom fotboll i 27 sekundmeter och 18 minusgrader"


Han som ALLTID dömer emot BKV... hemma (!) Typ 5-25 i frisparkar idag tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0