- RIMBOCUPEN


ÄR NI FOTBOLLS-SUGNA - ÅK TILL RIMBO PÅ LÖRDAG


Ok det kanske är inomhus och i Rimbo (;)
men ändå, det är ju en fotboll på planen och två gäng hungriga vargar, ett U-lag och så herrarna. Så om ni har chansen, åk dit och supporta killarna under eftermiddagen och kvällen. Sen vet jag inte om informationen har gått ut riktigt, att BKV deltager alltså. Såg att hemsidan var lite död på den fronten, så därför kommer jag med lite mer fakta om matcherna här istället. Ni kan även kolla in hemsidan för BKV U17, eller BKV Senior där matchresultat och tabell ligger i menyn, eller på Rimbo IF:s sida. 

Mitt tips:
Herrarna bara sopar hem sin grupp och går enkelt vidare till söndagens finalspel.
Juniorerna får det tuffare, men jag sticker ut hakan och säger tvåa efter Farsta.

Grupp 5
16.20 Danmarks IF (div6) - BKV Norrtälje (U)
18.00 Skuttunge SK (div5) - BKV Norrtälje (U)
20.00 BKV Norrtälje (U) - FoC Farsta (div2)
20.40 Vårby FC (div7) - BKV Norrtälje (U)

Grupp 6
17.00 Rimbo IF - BKV Norrtälje (A)
17.40 BKV Norrtälje (A) - Ljungbackens IF
19.40 BKV Norrtälje (A) - Väddö IF
21.40 Brottby SK - BKV Norrtälje (A)

Spelar i U-laget gör: Sean, Herman, Axel, Simon A, Oscar K, Kim A, Ludde, Viktor K, Olle, Kevin P och Victor HG.

ps. Själv är jag på Hovet... sorry  grabbar, men KRIGA för mig nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0