- BKV VIDARE

BÅDA BKV-LAGEN VIDARE I RIMBO-CUPEN - BLOGGEN TIPPADE RÄTT

BKV imponerar i Rimbo-cupen
och om man ser till gruppspelet så vinner herrarna enkelt sin grupp med fyra raka segrar och hela 14-2 i målskillnad, men frågan är om inte "junisarna" gör det bättre som genom att komma tvåa i sin grupp. Tre segrar och en förlust, och då mot division två-laget Farsta. Kanon killar!!!

TYVÄRR så hamnar nu båda BKV-lagen i samma grupp (bra planerat Rimbo ;), och det tillsammans med Roslagsbro och Markim. Så det lär bli tufft värre känns det som. Jag är dock övertygad om att herrarna fixar det och går vidare, men U-laget lär få kämpa så det smakar blod. Men kom ihåg grabbar.... ingenting är omöjligt!!! Så KÄMPA nu imorgon och gör det ingen tror, gå vidare. Kom ihåg att ni nästan besegrade "gubbarna" i Contiga, ta med er det och ge allt ni har. SKJUT massor, peppa varandra, och visa NOLL respekt!

Mitt tips:
BKV (A) vinner gruppen relativt enkelt (förlåt om jag har höga krav)
BKV (U) har allt i egna händer, och jag vägrar tippa placering här
Gårdagens tips satt klockrent till sex gånger pengarna, KA-TJING ;)

Nä nu blir det sängen, sent hemma och bra hes efter att ha sett Gnaget KROSSA modo på Hovet. Sov gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0