- 40.000 BESÖKARE NU



TRO DET ELLER INTE - MEN BKV.BLOGG PASSERADE 40.000 BESÖKARE IDAG

Idag lördag så passerade BKV.BLOGG 40.000 besökare
, så nu har målet blivit att hela Norrtälje Kommun (56.109) ska ha läst om BKV och lite av det som händer runt klubben. Men "bara" 40.000 känns ganska stort ändå tycker jag, och då har jag fortfarande inte valt att "pinga" bloggen, eller saluföra den om man säger så. Jag "smyger" fortfarande i det tysta, fast jag vet att man läser den ofta i Uppsala tex ;)

Har inte riktigt full koll på antalet inlägg men om man snabbräknar så rör det sig väl om ungefär 650 st och ca 2500 bilder, och då pratar vi sedan 2007/2008. Så visst har man lagt ner lite tid på det hela, men det har det varit värt. Vet dock fortfarande inte om jag kommer att fortsätta, hade planer på att göra om allting och köra på i en ny "upp-hottad" variant, men jag tvekar lite. Vore skoj att veta vad ni tycker, men det är ju svårt att få reda på eftersom ni ju är ganska tysta av er. Nåja, 40.000 är passerat och det är bra mycket mer än jag hade trott när jag valde att starta upp det hela. Hoppas i alla fall att ni har hittat något skoj att läsa eller titta på, jag gör ju så gott jag kan ;)


Kommentarer
Postat av: Perre

Klart du ska fortsätta bloggandet Limpan!Vad ska jag annars sysselsätta mig med på bussen och vad ska du göra när du ligger och inte kan sova på billiga hotellkyffen runt riket? Du är ju bloggkungen helt enkelt! Rättare sagt Norrtäljes svar på BlondinBella! Fast du kan ju inte heta BlondinLimpan utan det blir nog snarare FlintLimpan haha!

2011-01-11 @ 10:34:26
Postat av: L

Hår är överskattat... så för en gång skull så håller jag med i "erat" motto med B, B och R B.

Förresten, vem är Blondinbella?



ps. Jag räknar iskallt med dig som gäst-skribent i år, behöver ett par eld-själar med glimten i ögat.

2011-01-14 @ 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0