- IMORGON SMÄLLER DET




GALA-FEST OCH FÖRSTA TRÄNINGSMATCHEN - HÄNG MED

Jag hoppas verkligen att ni har anmält er
till BKV:s fotbollsgala imorgonkväll, för det kommer garanterat att bli kanon-kul. Jag var där redan idag och fixade lite tillsammans med fest-kommitén och disco-dunket lät bra ska ni veta. Förresten, bra jobbat alla ni som var där, Perre, Nettan, My, Lennart, Sofie, Calle, Valen och Ludde.

Sen får ni INTE glömma att det är träningsmatch för herrarna imorgon, säsongens första. Enskede IK står som motståndare och för dom är det samma premisser, alltså säsongsstart. Och för er som inte vet så kan jag tala om att laget kom tvåa i serien förra året (efter Akropolis) i div 2, och det med endast tre förluster på 22 matcher. Så det är inga "duvungar" som kommer på besök liksom. Upp och stötta laget om ni kan, i år måste alla se till att visa sitt intresse och sitt stöd för laget. Det uppskattas ALLTID!!

- Tyvärr så blev matchen för U17 mot Täby IS inställd pga av att dom inte fick ihop tillräckligt med spelare.

- Junior-gänget drar till Djursholm på söndag för sin första träningsmatch. Och det motståndet går inte hellar av för hackor, då dom i år spelar i JA Södra.

Nä nu måste jag gå och lägga mig, måste vara pigg till imorgonkväll ju. Vi ses party-folks ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0