- GRATTIS AIK



ETT FYRFALDIGT LEVE FÖR AIK - 120 ÅR JUST IDAG

För er som inte förstår varför jag ÄLSKAR fotboll...
och då gärna med AIK (BKV har lite taskiga tifon än, men det kanske kommer ;) Ni kan väl kolla in filmen och har ni rätt klubbhjärta så kommer ni liksom jag själv att känna dom där små små rysningarna. Gött!
GRATTIS GNAGET.... 120 år sedan mötet på Biblioteksgatan i Stockholm nu. "VI LEVE...."

Och vad passar väl inte bättre en ett hett hockeyderby idag i Globen mot ärkerivalerna Djurgården, kan det bli bättre? Hur det har gått i tidigare möten kan ni se i denna lilla filmsnutt, mitt tips idag blir dessvärre lite tråkigare... jag ligger nämligen lite lågt efter att ha tagit drygt 100 käftsmällar efter tidigare "utstuckna hakor". Men ska vi säga 3-1 till Gnaget då, annars hade jag sagt 7-2 ;) ;)

Och visst bara ÄLSKAR man kvällstidningarnas mumsande. Kikade alldeles nyss in på aftonbladet nätupplaga, "JUST NU - HÄR LADDAR AIK INFÖR HAT-DERBYT".... och Anrell tjatar om att han inte ska gå "DET ÄR FÖR FARLIG ARBETSMILJÖ". Det roliga är att han just nu glider omkring inne i Globen och snokar, och det enligt väldigt väldigt säkra källor. VILKA PAJASER!!! Men det klart, det är ju dom som haussar hatet för att få feta rubriker och en massa dumma läsare som renderar i miljoner. Synd bara att det AIK som står för samtliga rubriker, man nämner knappt djurgården. Fast det klart, dom är ju helylle-killar allihopa hehehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0