- BKV VINNER IGEN

BKV MOT BKV I FINALEN - VIKINGACUPEN 2011 I VÄDDÖ

BKV vann Vikingacupen 2011 i Väddö idag,
och det efter finalseger över BKV. Vi kan väl snabbt konstatera att BKV dominerade cupen och att även juniorerna gjorde det bra som kom till kvartsfinal. Det hade varit roligt med vår framtid i ett finalspel. Men futsal är futsal ;) GRATTIS BKV till ytterligare en bra triumf på försäsongen, det ser f** bra ut.

Träffade ordförande idag och vi konstaterade tillsammans att "BKV verkligen är på väg framåt", bra ledare, bra spelare, bra organisation, bra ALLA.... och en kanon-blogg så klart (till skillnad mot Tobbes wannabee-sak). Jag hoppas ni känner samma sak som jag, medvind och en skön lag-anda som det nästan går att ta på. Och i leden bakom "stjärnorna" så bara väntar unga lirare på att få visa upp sig, BKV kommer inte att vara att leka med i år. Jag lovar ;)

Passar även på att berömma Väddö för hemside-jobbet i Vikingacupen, riktigt bra jobbat!! För jag älskar när det uppdateras direkt, och det på en snabbt ordnad hemsida. Här ska vi i BKV se och lära.

Avslutar med ett litet filmklipp, och det med tanke på alla gårdare i BKV. Tänk om ni hade valt rätt ifrån början, ett liv med fel halsduk kan vara ett helvete, och faktum är att man lika bra kan byta ut AIK vs DIF med BKV och Roslagsbro.... typ ;)  SPONSRA BKV!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0