- BKV VÄNDE OCH VANN



TRÄNINGSMATCH FÖR JA-LAGET - OCH EN SKÖN VINST

Dagens motståndare FC Djursholm
verkade tro att man vunnit matchen efter 1-3 målet men BKV trycker på rejält i andra halvlek och vänder siffrorna till 4-3 vinst. Det gladde verkligen mig att se deras krigande, och att inte bara börja hänga med huvuden. Nä man körde på i känt BKV-manér och jobbar ända in i 92:a minuten. RIKTIGT BRA KÄMPAT GRABBAR!! Sen anser jag ju personligen att FCD får två väldigt billiga mål varav det ena är solkar offside, men det spelar ju noll roll i en match som denna, så jag skiter i att klaga på domarn ;)

(matchreferat lär komma på hemsidorna, BKV, FCD, håll koll!!!)

Egentligen tänkte jag sätta betyg på samtliga spelare idag men det blir lätt missuppfattat så jag gör helt enkelt så här:
1+ Sista kvarten på Konstgräset efter tre timmar i blåsten
2+ Några små mindre bra personliga prestationer
3+ FC Djursholm
4+ Peter J, bra coachat
5+ Lagmoralen i BKV

Tack för en bra match allihopa, och det gäller givetvis FC Djursholm också.

ps. Det är ju "min" blogg ;) Så jag måste ju också passa på att säga att jag var lättad över Luddes spel idag, det såg ut som grabben är på väg tillbaka på allvar. Skadefri och frisk ser det mycket snabbt och hungrigt ut, och banne mig om det inte är dags att lämna mittbackspositionen. 2 assist som anfallare ;)





















PS 2.... Avd. Onödigt vetande. Vilken underbar GNAGET-DAG. 5-0 i fotbollen mot FC Flora (EST) och 3-1 vinst i hockeyn över Timrå borta!! Törs man nämna fiaskot i Leksands utomhusmatch också, 1-4 mot lokal-konkurenten Mora inför 17.000. OPS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0