- BKV-TÅGET ÅNGAR PÅ



STABIL SEGER FÖR BKV - DET GÅR BRA NU

Dagens träningsmatch mot gästande Bollstanäs SK
slutade med en säker 4-2 vinst, och det kunde faktiskt ha varit mer. Två stolpträffar i andra halvlek tex. Men resultaten är ju dock kanske inte det viktigaste just nu men jag tycker f** att det lyser av självförtroende om BKV, har ni tänkt på det. Och när det är på topp så kan man stå upp mot det mesta, jag tror inte att man hade gjort bort sig vare sig mot Bajen eller Gefle idag tex. Matchreferat får ni surfa in på BKV:s hemsida och läsa lite senare.
Jag vill också passa på att hälsa André varma krya-på-dig-hälsningar, som föll så oturligt att han fick ambulanstransport från Sportcentrum. Vet inte om han är hemma eller kvar på sjukan, eller vad det var som orsakade smärtan. Förhoppningsvis var det "bara" revbenen, och svin-ont i 3-4 veckor. Kom igen André, KÄMPA!!

Kollar just nu in lite bajen-bilder men det var ju massor i kameran, så jag återkommer senare med lite annat smått och gott. Och på tal om "gott och blandat" så kan ni ju läsa den LYRISKA krönikan om hur bra Hammarby var idag så länge. Ok att dom spelade hyfsat men att likna sig vid Barcelona.... mot Gefle... i Norrtälje.... *HOST-HOST*. Rena poesin i hela storyn, eller vad gillar ni "röken dovmörk mot klarblå sky", undrar om han inte har tullat på pipan lite hehe.....

Ha en trevlig lördagskväll alla ;)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0