- BILDER, BKV BAJEN



NÅGRA FÅ BILDER FRÅN GÅRDAGEN - OCH BAJEN-CITAT FRÅN DERAS FORUM

Som sagt, jag var ju inte hemma
och kunde därför fota matchen, och tyvärr så hade min vikarie lite dålig snurr på kameran, men några få bilder blev det i alla fall. Det får bli desto fler i nästa match, jag lovar. Förresten, det finns väl redan en massa på alla bajen-krönikor, hemsidor osv. Jag letade lite grann men efter en förlust så är det väl kanske inte lika roligt att publicera en massa... jo synpunkter på forumet fanns det i massor. Läs och garva ;)

"-Har mått skit hela dagen. Kommer att må skit till måndag. En dag jag kommer att tillbringa på muggen fram till matchstart. Sen kommer jag tugga sönder först naglarna, sedan fingrarna. Vid förlust käkar jag upp mig själv och försvinner. Det sista ni kommer att höra ifrån mig är ett: phuitt."

"-Att vi inte gör mål mot Kalle Anka IF är illa, ja. Men det som är ännu mer oroande är att vi inte ens kan hålla tätt mot Kalle Anka IF."
"-katastrofuselt!!!!!! katastrofen är ett faktum. det största svenska idrottsfiaskot sedan Japan 1936 är ett faktum"

"-Kan vi helt enkelt inte byta lag med BKV? Dessa div 2 spelare är ju tydligen bättre än de vi har i vårt A-lag."

"-Var på matchen och Bajen var uddlösa. BKV spela smart och var supereffektiva när de fick chansen. Var fan närmare 2-0 en kvittering för Bajen. BKV måste ha värvat bra inför sitt intåg i tvåan. Har nu slagit ut två div 1 lag och Bajen i cupen.

"-Som jag misstänkte så var Castro tydligen totalt värdelös i denna match. Polarn ringde för 1 min sedan och var fullständigt rasande!"

"-Finns inga bortförklaringar. BKV är ett lag som HTFF:s reserver enkelt ska slå...

"-ETT JÄVLA PAJAS LAG FRÅN DIV 3 !!"

"-BK Vargarna, sicket namn..."

"-Vad är det som händer? Norrtälje??"

"-Norrtälje tsss. Vad står BKV för? by the way"

"-Att sedan gamle Bajen-liraren Peter Hautalahti tränar BKV Norrtälje gör ju inte saken roligare...."

"-Uselt att åka ut mot ett skitgäng"

"-Fy fan va uselt att åka mot ett pissgäng som Norrtälje"


Avd. Pissgäng:
Kom på en sak när jag läste alla syrliga inlägg om vilket skit-lag BKV Norrtälje är, tänk OM.... bajen åker ur och vi går upp, då möts vi kanske i samma serie 2012, ops.




Lindström (den snabbare) mitt i ett anfall


Martin Ekström gör som vanligt en bra match


Den moderna fotbollen, elva man inblandade vid en frispark


Bellander Brothers, bra jobbat grabbar!!


"Vi är öööverallt...."


Skrällen är ett faktum, bajen torskar mot BKV!


Skönt segerjubel efter slutsignalen


Och motståndar"klacken" stökar och är allmänt irriterade


Men innan matchen var det sång och flaggor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0