- TUNG FÖRLUST



SPÅRET VÄNDE OCH VANN - DET ÄR BARA ATT SLICKA SÅREN

Sitter mitt uppe i de norrländska skogarna
med ett bredband som är lika uselt som IFK Göteborgs startelva. Men jag har tack vare mobiler och olika nätleverantörer lyckats följa både BKV och AIK, om än med ständiga buffringar. Usch!! Och ännu ett "usch" för dagens förlust mot Spårvägen, trots att "Armen" gör så att BKV tar ledningen i 36:e minuten. Men Spåret gör två snabba inom ett par minuter i andra och verkar ha tagit över matchen. Jag sitter här och bankar näven i bordet, sliter mitt hår *host*, och skriker ut mot den mörka skogen... "VARFÖÖÖR!!" Och då hör jag i bakgrunden att det även blir 3-1 på övertid....

Men jag är förnuftig (ibland) och insåg ju att detta skulle bli svårt, Spårvägen är bra. Men det känns ju lite surt när man leder matchen i över sextio minuter, plus att motståndarna får en man utvisad. Men det är bara att bita ihop och komma igen. Tagga upp som f** nu gubbar, tänk igenom och tillbaka, och ge Västerås en riktigt batalj i nästa runda. Välkomna hem... vi tycker om er i alla fall ;)

- Bella, synd på din ribb-träff
- Tobbe, sätt dom nu!!
- Bullen, ryggskott? ;)
- Lennart, kanonjobb med live!

Det som räddade min dag var ännu en missad match, den för mig "årets match", varje år.... AIK 2 - IFK Göteborg 0. Nisse på skallen och I Bangura från 30 meter, gör att Gnaget är med där uppe i topp just nu.
Kan dom kan vi!!!

ps. Ja bilden är långsökt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0