- SNART KANSKE



NY BLOGGSIDA INOM KORT - VI KAN VÄL PROVA I ALLA FALL

Har försökt göra en ny blogg nu
under en tid, men jag blir INTE nöjd med det hela. Funderar på att köpa en domän istället och göra en hemsida, men det blir väl nästa projekt... till "ettan" kanske ;) Nåja, vi provar så får vi se om det fungerar som det ska, men jag vore grymt tacksam om ni säger till på stört om det är något som inte verkar fungera, eller om det är felskrivet/saknas. Och självfallet så tar jag mer än gärna emot tips och råd om sidans framtid... vad kan tas bort,, vad kan läggas till, vad vill ni ha och inte ha osv. Fungerar det inte som det ska så byter jag tillbaka bara... "Ingenting e omöjligt"....

Jag vill ju att den ska bli klockren.

Håll koll i påskhelgen (tror jag)... och på tal om det, GLAD PÅSK PÅ ER!!






PS. Nu är det i tidningarna också, men bkv-bloggen var först hehe... filmaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0