- PREMIÄRFÖRLUST



STORSTRYK I PREMIÄREN - POJKALLSVENSKAN BÖRJADE INTE BRA

Trodde inte riktigt mina ögon
när jag läste att BKV U17 förlorat med 1-5 hemma mot Boo FF, och det efter 0-1 i halvlek. Undrar vad som hände egentligen, jag är ju liksom 100 mil bort, men ni som var där får gärna berätta senare. Tråkigt att premiären gick så galet, men ska man ska ha någon chans att vara med och slåss om topp-placeringarna i serien så måste full fokus plockas fram nu. Hoppas verkligen att det tände till i många skallar nu, och att killarna redan nu sitter hemma med knutna nävar och längtar till Enskede nästa söndag. Uppryckning a´la fett då...

Herr Ordförande såg i alla fall matchen och hade skrivit ihop några rader på "laget", det kan ni läsa HÄR. (Boo skrev sparsamt HÄR.) Sen att man fick höra att motståndarna lät käften gå och snattrade på som vissa dryga stockholmare brukar göra, det är sånt får man tåla... eller så smäller man på som jag gjorde ;) Käka ett sista påskägg nu och glöm det här eländet, det finns dom som har det värre. Kolla bara på djurgården och IFK tex, huvva!!

Övriga resultat:
Huddinge - Lidingö  3-3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0