- NYA BILDER



DAGENS MATCH UR ANDRAS ÖGON - VEM GILLAR INTE ATT SE BKV

Jag kan bara buga och bocka, tack Sofia för bilderna
. Det är det här som gör BKV så starka, lagbyggnad, samhörighet och glädje... vare sig det gäller spelarna på planen eller dom som jobbar i tysthet runt omkring. Och jag tror banne mig att vi alla börjar känna det, eller hur ;) Vad vore Limpan utan Bullen, och vad vore Bullen utan Limpan? Humor!

Tack SofiA!!

PS. GLÖM INTE....
att läsa div2.se, och deras omröstning om vilka som vinner serien. Jag har dock en liiite annan känsla men jag ligger lite lågt med den i ett par omgångar... men är inte Sandviken och Enköping lite underskattade av röstarna? BKV tvåa... ja det skulle "smaka fågel" det hehe. Har vi råd att gå upp ;)

















Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så lite så! /SofiA ;)

2011-04-17 @ 17:38:42
Postat av: kolla papparazziPerre uppkrupen på byggfutten hehe. Det var lite trassligt att ta sig ner bara

2011-04-20 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0