- MÅLVAKTSMÅL



BULLEN - SE OCH LÄR

Så här kan man ju också göra mål
, men ok, lite flyt har han ju haha

På tal om något hel annat, jag har precis sett det senaste programet av "Nollåtta Fotboll" på Fantv där man kort diskuterade matchen mellan BKV och Hammarby. Ledsen grabbar men ni är ett gäng som bara kutar framåt tre gånger i en match, om det går bra hehehe.... Bajen-killen John sågar alla som vanligt, och hyllar bajen (som aldrig vinner). HÄR kan ni kolla, men det är ett långt program och väldigt lite BKV. Orkar ni inte kolla så kan man väl enkelt sammanfatta det hela med att Hammarby äger BKV och blabla... märkligt då att dom åkte hem med 0-1 ;)

På tal om andra lag än BKV... AIK. Två matcher nu och inte ett insläppt mål (nu kommer det väl att rassla som f**), och ja ni vet ju att jag bara älskar vattentäta försvarlinjer. Att hålla nollan betyder MINST en poäng och ej förlust, och jag personligen skiter i sambafotboll och klacksparkar. Jag kan ju le med hela ansiktet även vid en 0-0 match, men det var länge sedan jag log så mycket som i söndags efter 3-0 mot Mjällby. Får se om man ler efter matchen mot Ellos i helgen hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0