- FUNDERSAMT



GRYMT RÖRANDE - NICK VUJICIC

Pratade idag med en arbetskollega
om min halvbrutna tumme och hur jobbigt det var att hålla i ratten, öppna en flaska osv. ja ni vet lite smågnälligt så där. Och av en ren slump så ramlade jag på det här klippet nu på kvällen. Och efter att ha sett det så kommer jag aldrig mer att klaga på en öm tumme. Vilken kille!!

Ja det var inte så mycket BKV, men det finns andra saker här i livet också liksom. Men ok då, här kommer tabellen för div 2 Norra Svealand, för visst ser det lite trevlig ut så här efter första omgången ;) Det blir ju betydligt tuffare nu, två bortamatcher i rad och det mot Spårvägen och Västerås... huvva!!

ps. kvällens match Västerås IK - Enköpings SK slutade 0-1... och 525 åskådare pröjsade 80 spänn att komma in. Snacka om rånade på 42.000! Men jag personligen tycker ju inte att resultatet var helt oväntat direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0