- A DIVER



JAVIER "CHICHARITO" HERNANDEZ - MANCHESTER UNITED

Jag vet inte om ni såg kvällens Premier League Match
mellan Newcastle och Manchester United. Men om ni gjorde det så lär ni inte ha missat årets filmning...ar. Två rå-feta sådana av samma kille, jag orkar inte ens nämna hans namn en gång till. Han provar en gång när domaren står fem meter bort men slipper kort för filmning, hur är det möjligt?? Men andra gången han "svanhoppar" så åker han dit, någon slags kompensation antar jag. Men han borde alltså ha blivit utvisad... för att ha försökt fuskat till sig två straffar (!)
Ja jag vet, ALLA filmar hit och dit, det "tillhör" ju sporten säger en del. Men jag är nog i så fall en av de få "Old School" som får sura uppstötningar när jag ser sånt... det är ju inte ens "snygga" filmningar haha.

"Den Moderna Fotbollen" är inte alltid så där himla kul tycker jag. And God bless a good tackle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0