- BKV VIDARE I DM

BKV U17 VANN ÖVER UPSALA IF - NY BORTAMATCH VÄNTAR

Fick precis reda på att BKV
besegrade Upsala IF med 1-0 och därmed får möta.... trumvirvel.... GUSK..... ny trumvirvel..... BORTA. Snacka om otippat va, BKV måste gå ända till final för att få hemmaplan, men den spelas väl på "neutral plan"...... trumvirvel..... i UPPSALA. Jag säger inget mera, för då blir det bara skitsnack om förbund och en del pajaser där hehe.

Glömde ju tippa Allsvenskan som ju startar idag med Halmstad - Kalmar, som ju är ett gjutet "kryss". En gardering kan ju vara på sin plats men då får nog hjärtat avgöra. Helgardering om man fegar.
Imorgon Norrköping - GAIS X, Mjällby - Helsingborg X2, Syrianska - Gefle 1, Trelleborg - Malmö FF 2.




Tillägg efter några timmar:

Snackade med Hacke och han var riktigt nöjd med grabbarnas insats, och då i synnerhet med försvaret och målvaktspelet. Stabilt och svår-tuggat. Och som jag alltid tjatar om, det är A och O att det fungerar för att laget ska vinna matcherna. Kul att höra. Sean, Christian, Ludde... bra jobbat!
Upsala var också bättre än väntat, men dom har väl bytt spelare mellan lagen där i stan, guskare, siriusianer och livetsordare far omkring som höstlöv känns det som. Men jag har haft fel förut så jag lämnar det åt sidan ;)

- BKV herrarna förlorade med 0-4 idag mot Smedby.... på tal om försvarsspel, och målvakt, Bullen??
- Halmstad - Kalmar klockrent 0-0 och ett fett kryss, till 2,45 ggr insatsen. Tack Svenska spel ;)
- Derbyt närmar sig, tur man inte är hemma. Sjukt nervös inför premiären.... skadad!!
- Saknar bilder när jag själv inte kan fota. Maila mig och jag blir skit-glad!
- Ludde har lirat 6 matcher mot Upsala, 6 vinster och 17-4 i målskillnad... känns tryggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0