- BKV, KÄKA TAGGTRÅD



KROSSA BAJEN IMORGON NU- GÖR SOM LUDDE, KÄKA TAGGTRÅD

Sitter här på ett sketet hotellrum i Malmö
och känner mig skitnervös inför morgondagen, även om jag som många andra kanske inte direkt trot på vinst. Men jag VET ju, att bara man ger järnet och verkligen vill, så finns ALLTID chansen... och ha INGEN respekt!! Först in, först ut, då gör det inte ens ont ;) Ge mig en vinst gubbar!!!

Missade ju även gårdagens derby där hemma, men det var bara att bitta ihop och leta upp närmaste O´Learys. Jag har ju sett minst 50 förut liksom hehe. 0-0 kändes väl så där ok, men jag är fortfarande sur på att man lade ett derby i premiären. Dubbel-nervöst för alla, och spelarna led nog mest såg det ut som. Derby-adrenalin blandat med premiär-frossa, det blir ju rena tomteblosset i skallen... avgå SVFF!

ps. Bilden visar upp en snubbe som käkade taggtråd bokstavligen för några år sedan... dock av misstag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0