- BKV 1, VÄRMDÖ 3



JÄMNT OCH TÄTT - NÄR BKV MÖTTE VÄRMDÖ IF

Här kommer det några färska bilder
från dagens träningsmatch mellan BKV Norrtälje och Värmdö IF. Sitter dock här fortfarande och grämer mig lite över att det inte stod 2-0 vid halvtid, för då hade slutresultatet blivit helt annorlund (konstigt haha). Men sen får dom där billiga straffen och vips så står det 0-1. Värmdö blir tyngre och BKV får inte riktigt riktigt till det, och med den där sjukt starka blåsten är det inte heller helt lätt att spela. Jag är inte orolig inför premiären för jag tycker det ser riktigt bra ut. BKV har fått till en lagmaskin och med rätt del på plats så ser det ur som grabbarna inte behöver oroa sig för något motstånd. Bra jobbat idag gubbs!!

TRE SNABBA PLUS:
- Bullens ersättare Sebbe gör det bra
- Hautas ersättare Janne gör det bra
- Domarna var bra



Stilstudie på Kim


Linus har bråttom bråttom


Tobbe helt förstörd efter att sumpat 1-0 målet


Henke får ett gult som vanligt ;)... "dom dras som en magnet mot mig"


Linus på linjen


En Värmdö-spelare... och?


Skoog gör A-lags premiär


Va f** händer här?


Kolla in dojan på Värmdö-spelaren, coolt!


Fladder-Kalle


Och så fick Tobbe sin revansch till slut


Kim krigar och krigar, bra match idag


Henke på hög nivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0