- INGEN FOTBOLL

EN LUGN HELG FÖR BKV - OCH EN SKÖN VINST IGÅR ÖVER VALSTA

Missade att skriva om det igår
och nu har ni har väl redan sett att BKV (Herr senior) hade match igår mot Valsta Syrianska och vann med hela 6-2. Själv orkade jag bara inte kravla mig upp till konstgräset pga av halsfluss, huvudvärk, kikhosta, feber och dödsryckningar... allvarligt, jag är sjuk *snyft*. Målskyttar blev i alla fall enligt hemsidan, Johan Björling 3, Tobbe Wallmo, Johannes Sundström och Simoa Allin (?) hehe

Annars blir det en lugn och skön BKV-helg ser det ut som, men det är några andra matcher i serierna som är värda att kolla upp om ni kan. Eller vad sägs om Heby - Dalhem eller serie-tvåan Bollstanäs mot Bagarmossen. Om Bagarmossen vinner så blir i alla fall inte jag ledsen ;) Och jag håller just nu tummarna stenhårt inför måndagens "Battle of The Battle", Karlberg vs BKV.... KRIGA!!!

Och i Pojkallsvenskan är det också två viktiga matcher imorgon, Brage - Giffarna och Västerås IK - Bollnäs. Två fighter som spelar roll för BKV:s tabell-läge, vi hejar väl på GIF och Bollnäs va ;) (bara för jag sa det så kommer det att bli tvärtom, jag är usel tippare)

Jo förresten, på söndag spelar F94 hemma mot Söderfors, så varför inte gå dit och kolla in seriesegrarna innan det hela är över. Det är dom verkligen värda!

Och tack Gode Gud för Canal+, Viasat och tv4 plus. Jag kan inte ens välja vilka matcher jag ska se, det är nästan FÖR många. Men United - Liverpool är bokad... och just nu Doncaster mot Leeds. Som för övrigt är sjukt bra trots 0-0 och halvtidsvila precis nyss. Kolla om ni kan och hinner..... This is Football ;)

pd. Avd, gulliga inlägg i BKV herr gästbok... "Grattis till Cupsegern, vi var som väntat chanslösa, men en stor dag för oss i Frösunda :) Lycka till & hoppas ni vinner serien".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0