- FULLT ÖS IKVÄLL



IKVÄLL ÄR DET DAGS FÖR ÅRETS KRÄFTSKIVA - BKV PÅ VÄG IN I DIMMAN

På bilden syns Anders B
iförd en snaps-mundering mitt under kräftskivan förra året och ikväll drar vi igång igen. Hoppas det blir lika roligt den här gången och att alla har värsta fest-humöret med sig. Jag tycker i alla fall att det ska bli riktigt skoj, och om en liten stund så ska jag ner till lokalen och ladda upp lap-topen med alla mina "spotify-listor" med värsta musiken. Vem vet, jag kanske gör som Sean Banan och skakar loss lite med era morsor ikväll hehe?





Ja, visst ja, en tv måste dit också. Det är ju Zlatan - Ungern ikväll......
För ni minns väl dom här två baljorna mot Ungern, och visst är det Zlatan som gör det mot Ungern, alltid! Är det inte med värsta flytet så är det med sjukt vackra mål, kolla in filmerna här nere så vet ni direkt vad jag pratar om. Måste dock påpeka att jag inte orkar läsa tidningarna längre, sida upp och sida ner, det är ju bara Zlatan zlatan zlatan Zzzzzzlatan (fast det klart, då glömmer dom bort att skriva skit om AIK ett tag ;)
Njut av dessa två mål nu.... och vad händer ikväll? 0-1 Zlatan i 99:e minuten.... på en bicykleta från 80 meter... med brutet ben.... sju meter upp i luften. Eller?



Vm-kvalet 2005 och 0-1 av Zlatan Ibrahimovic... i 91:a minuten!!!!!



VM-kvalet 2009 och 0-1 av Zlatan Ibrahimovic i.... 94:e minuten!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0