- ORDNINGEN ÅTERSTÄLLD



GUSK SPRANG IN I BKV-VÄGGEN - EN HÄRLIG BORTAVINST IKVÄLL

Tyvärr så sitter man ju uppe i Norrland
(Sundsvall just nu), scoutar lite kanske ;) Så jag missade kvällens match i Uppsala mot Gusk, men jag fick rapporter och det verkar som att ni grabbar gjorde en riktigt bra match. Och då förstår jag att ni är nöjda över revanschen sen i våras när dom satt och skrek och kaxade i omklädningsrummet efteråt, det måste ha varit betydligt tystare ikväll hehe. 4-2 smakar gott att säga, så säg det ett par gånger för er själva, ni slog ju liksom DM-vinnarna, Uppsala-laget som har dubbelt så många spelare i Upplands-camperna osv. Jag tycker det visar på att en härlig styrka i BKV.... "på väg framåt"

GRATTIS GRABBAR och ett stort tack till er som körde, Hacke som fixade buss, och min "anonyma källa". Tabellen var ännu inte uppdaterad (otippat) så jag kopierade den som finns här på bloggen, menyn till höger.

P16 Div 3 Kvalserie- 2010
1 Enköping 7 6-1-0 27-8 19p
2 BKV 8 6-0-2 39-11 18p
3 Gamla USK 8 5-1-2 31-13 16p
4 IK Sirius FK 7 1-2-4 15-20 5p
5 Sigtuna IF 5 1-0-4 5-26 3p
6 Mariehamn 6 0-0-6 5-41 0p
7 Valsta Syrianska- utgick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0