- OAVGJORT I PA



BKV TAPPADE MATCHEN - NÄSTJUMBON FICK OAVGJORT

Dagens match i pojkallsvenskan slutade 2-2
efter det att BKV hade 2-0 ledning i första halvlek. Sunnersta kämpade sig tillbaka i matchen efter det att BKV blev lite bekväma i ledningen, och visst såg det lite otaggat ut på planen. Jag menar absolut inget illa med det utan jag är säker på att alla gör det man förväntas göra, men att spelet inte riktigt når upp till 100%. Svårt att avgöra vad som "går fel" idag, och oavsett vad jag skriver så kommer jag bara att få kritik för det ;) Precis som om jag skulle analysera AIK:s insats mot Trelleborg (1-4!). Så jag låter helt enkelt bli. BKV är bättre än så här och det vet vi alla, och lägg därtill till att Sunnersta står upp idag och gör sin fjärde raka utan förlust trots botten-läget. Kom igen nu i sista matcherna grabbar.... "Vi kan, vi vill, vi ska".

+++ Axel
++ Anton
+ Simon/Herman/Ludde

ps. P94-serien.... Enköping slog Gusk bota med hela 4-1, vilket innebär att nu har BKV slag-läge ut i pojkallsvenskan nästa säsong. "BKV PÅ VÄG FRAMÅT"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0