- MAGISK KVÄLL



SITTER HÄR PÅ O´LEARYS I ÖREBRO - OCH AIK SPÖAR SKITEN UR GÅRDARNA

Sorry Lennart och kompani,
men tre sjukt viktiga poäng i Elitseriens hockeyspel gör att jag kliver över alla, speciellt gårdare. En liten hämd efter gårdagens orättvisa Helsingborgs-seger. Eller Emin Nouris otroliga filmning mot Kalmar, eller Anrells artikel i Aftonbladet, eller Lauls utskåpning av AIK, eller radiosportens ältande om lite publik trots 9000, eller Ekwalls inhopp om oj vad dåliga dom är fast dom är bra, eller mina arbetskamrater som inte supportar någon men kastar skit på AIK, eller som .... eller som... det dräller av exempel. Såg just Canal plus snabba veckosammfattning och det var alla minus på AIK och resten på resten, inte undra på att man står i duschen och sjunger "Å ALLA HATAR OSS".... hehe  ;) Men jag säger bara två saker.....

5-2.... FEM TVÅ!!!!!... och JOHAN ANDERSSON!!!

Och som en liten extra "bkv.blogg" nyhet
så satt jag på O´Learys i Örebro ikväll under hela matchen med Johan S, målvakt i Örebro Vipers (?) och en mycket god vän med Fasth i Gnaget. Han var mäkta imponerad av Gnaget och vill så klart dit, jag erbjöd 75 lax i månaden och han nappade. Lite lustigt när Ridderwall i Djurgården lyfter 215.000!!!! Och som inte det vore nog, JS gav mig den hemliga siffran på Färjestads målis Salak, 375.000 haha....

Roligast ikväll... Anrell är så PUCKAD!!!
Vars artikel/reportage/krönika har plockats bort från aftonbladets hemsida helt plötsligt. Fegt!!



(bild från en god vän)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0