- LITE RESULTAT

NÅGRA MATCHER SOM SPELADES IDAG - MED BKV INTRESSE

I P94 serien så mötte serie-ettan Enköping
bottenlaget Mariehamn och vann enkelt med hela 6-0, vilket även innebar att dom därmed vann serien. Så BKV:s match i sista omgången mot just Enköping blir betydelslös med tanke på tabellpositioner, därmed inte sagt att vi inte ska spela matchen som planerat och utvecklas. Men Enköping vinner och BKV kommer tvåa... helst bara en pinne efter, om vi vinner ;) GRATTIS ESK!

I Pojkallsvenskan så vann GIF Sundsvall över serie-tvåan Brage, vilket ju var kanon för oss. Och inte helt oväntat så besegrade tyvärr Västerås IK Östersund med 3-0. Men jag vill åter poängtera att det här med tabell-platser, analyser och resultat är helt och hållet en arbetsskada, och mitt "problem". Så ta detta med teorier, hypoteser och överväganden med en rejäl nypa salt.....

... men för AIK:s del så var det en MÅSTE-match idag, och den vanns!! Årets viktigaste seger för ett lag med baksmälla, ångest och "jag-vill-inte-ha-bollen". Skoj att se att den billigaste spelaren av alla avgjorde matchen också, varför handla svindyrt när dom finns på planen brevid liksom ;) Viktor Lundberg.
Fast vad vore han utan min favvis, #14, "Theres only one Kenny Pavey", som prick-sköt på viktors panna. Nice!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0