- GRATTIS BKV



BKV HERRAR SPELAR NÄSTA ÅR I DIV 2 - DET HÄR VAR JU UNDERBAAAAAAART

BKV vann dagens match mot gästande Spånga
med hela 6-3, rena tennis-siffrorna. Och i och med segern så kliver BKV upp i "tvåan" nästa säsong, vilket ju är helt sjukt bra. Sjukt också att jag själv var nervös innan matchen fast det krävdes massor av elände för att det inte skulle gå hela vägen. Tur att man fick agera kaffe-kokare innan matchen så man fick annat att fokusera på. Men ett STORT GRATTIS till er grabbar!!!

Nu har jag 400 bilder att kolla igenom, så jag ber att få återkomma med flera bilder senare.... kanske imorgon t.o.m, med tanke på att det vankas seger-bankett ikväll. Det ska bli skoj. Fan va nöjd jag är hehe....
Måste ju också passa på att tacka alla som var där och hjälpte till med diverse kiosksysslor, hamburgergrillning, bollkallar, sponsorer med skyltar osv.

Dagens övriga resultat i div 3 norra Svealand:
Bagarmossen - Råsunda  5-4
IFK Uppsala - Karlberg  2-3
Täby - Järfälla  6-1
Kungsängen - Heby  0-0
Dalhem - Bollstanäs  3-0 (!)

Vi ses ikväll ;)

ps. Grattis F94 till dagens bortaseger över Iron med 4-3, och till seriesgern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0