- BKV TILL TVÅAN?

(bild uteblir pga av "skrock")

IMORGON SMÄLLER DET - SKA BKV KLIVA UPP TILL "TVÅAN"

Imorgon lördag är det alltså dags,
säsongens sista match för herrarna i div 3 (forever?). En ynka poäng och vi lirar i "tvåan" nästa säsong, och efter en snabb-analys mellan Dobbi-doo och trav-tipsen på fyran så är jag säker på att vi är där för att stanna ;) Allvarligt, jag kopplar aldrig av innan det är helt klart, jag är AIK:are och har trampat på hundra minor förr, jag vet vad som kan hända. Så imorgon KRÄVER jag att ALLA ni som är äkta BKV:are kommer och stöttar våra krigare till en seger, för då går vi upp. Efter en sån här underbar säsong så är dom verkligen värda all stöttning som finns och jag är den första att ställa mig i hyllnings-kön. Vilken säsong!!

Sen har jag hört att det surrar lite om diverse annat skoj i samband med seger, så missa inte morgondagens match för det kan bli mycket skoj uppe på IP. Gör som jag "VÄGRA IKEA"!!

ps. Såg att BKV hade "lånat" min bild på sin hemsida, och det gläjder mig att dom väljer att visa äkta sann glädje fångat av en grym fotograf hehe. Men borde inte klubben stå för utrustningen, typ en N D90  ;)

Bild uteblir som sagt av vidskepliga skäl, men en jä***t taggad video platsar lätt.... kör den här i omklädningsrummet imorgon Bullen ;)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Köp kameran och skicka kvittot till mig ;)

2010-10-04 @ 10:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0