- BKV P94 VANN IGEN



MARIEHAMN CHANSLÖSA MOT HUNGRIGA VARGAR - NIO MÅL I BAKEN OCH EN TUNG RESA HEM

BKV gav järnet från minut ett i dagens hemmamatch
mot IFK Mariehamn och det var attack på attack. Måste dock säga att ålänningarna verkligen försökte ett tag, men när 2-0 kom efter ca en kvart så såg jag många böjda huvuden. BKV körde dock på och det här kunde mycket väl ha slutat tvåsiffrigt. Personligen så stack jag efter 45 minuter då jag var tvungen att jobba (!), en enkel resa till Östersund kändes ju lagom kul, suck. Så jag har dålig koll på vad som hände i andra halvlek, fast jag hörde rykten om någon Karla-dans efter att han "målat". Någon som har det på film tro? hehe

Nu väntar Gusk på tisdag och en vinst där skulle verkligen "smaka fågel", för då passerar vi dom ;) Och några 9-0 lär det inte bli där, så sug på den karamellen i kväll så börjar ni peppa upp imorgon igen. Ska också passa på att säga att bilder från matchen ligger på kameran hemma så det blev bara två inmailade bilder idag.
"BKV PÅ VÄG FRAMÅT!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0