- BKV-DAGEN i BILDER



BKV VANN MED UDDAMÅLET - NU SKA VI UPP

Här kommer några snabbt uppladdade bilder
från dagens evenemang, ta det för vad det är och vill ni se något annat så hojta bara till så ska jag se om jag kan skaka fram det. Har man 500 "plåtar" i kameran så har man hehe. Själv är jag mest lyrisk över dagens vinst över Råsunda med 1-0, även om det var jäv**** nervöst. Aldrig att jag har supportat ett lag mer än AIK förrän idag, för nu SKA vi upp!!! Härlig inställning idag gubbar och jag tror faktiskt att ni hade gjort ett till om ni inte blivit för darriga i "andra". BKV PÅ VÄG FRAMÅT!!

Nä nu ska jag kolla på när Cesena spöar skiten ur Milan och Zlatan (vandringspokalen).... ha en trevlig kväll!



(Otroligt stabil domare, dock utan blås i lungorna)


(Johanna trivs mitt i smeten eller?)


(Nettan styr det hela med sin walkie-talkie.... ehhh, braständare)













BKV tre poäng, Råsunda noll.....


Kommentarer
Postat av: #4

Skön 3 poängare! Om du har lite bilder över så vet jag att det uppskattas om de läggs upp. Herrlaget har lite bilder på picasa. Maila mig så får du inloggning och lösenord...

2010-09-12 @ 08:08:58
Postat av: Perre

Bra jobbat med bilderna Limpan! Du är fan helt otrolig på att fånga alla målsekvenser. Fast du missade när nr 16 i "gubbmatchen" nätade. Sen såg jag att #4 skrivit här inne. Om han ser mitt inlägg så måste jag bara få säga att i mitt tycke var han bäst på planen igår. Grym helt enkelt. Undrar om det inte var hans bästa match i karriären?

2010-09-12 @ 10:10:11
Postat av: L

Håller med Perre.... du var bäst på planen igår ;)



ps. vart mailar jag?

2010-09-12 @ 12:17:20
Postat av: # 4

Tackar ;)

Maila mig på: [email protected]



http://picasaweb.google.com/sredna4 (Lite gamla BKV bilder)

2010-09-12 @ 14:19:28
Postat av: L

Konstigt, men mailet studsar bara tillbaka?

Kanske strul på hotmail just nu, jag får prova senare igen. Är e-mail-adressen korrekt?

2010-09-12 @ 15:57:14
Postat av: #4

Prova [email protected] istället.

2010-09-12 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0