- BKV ÄR I FINAL

SEMIFINAL-VINST I UPPLANDSCUPEN - BKV HERR VANN IDAG ÖVER GUSK

BKV vann idag över div 2 laget GUSK
i Upplandscupen med 2-1 efter att ha satt sin "handikapp-straff" efter det att gästerna kvitterat i andra halvlek. Och det var stundtals en riktigt svängning och kul match tycker jag, även om kanske inte tränarna håller med om det. Men det var gott om målchanser och faktum är att det kunde ha blivit bra mycket mer mål, stolpträff, frilägen osv. Och BKV:s 1-0 mål var ju en fröjd för ögat se, bollen som går som på ett snöre och ett resolut avslut av duktige Wessberg rätt upp i nättaket från nära håll. Vackert! Men jag ska inte ge mig på att skriva matchreferat om detta, utan det får ni leta efter på BKV:s hemsida.

Men nu är alltså BKV i final och vad jag förstod så får man möta Frösunda (div 7) om två veckor (15 sept). Så håll med om att det rullar på just nu med finaler och serieledningar för "lilla" BKV Norrtälje, och det är ju hur skoj som helst..... "BKV PÅ VÄG FRAMÅT"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0