- UPPLAND FÖRLORADE

SÖDERMANLAND BESEGRADE UPPLAND - FYRA INSLÄPPTA I TRÄNINGSMATCH

Idag spelade Upplands P16 en träningsmatch
och jag försökte hittta matchresultatet på deras sida men se det gick inte. Märkligt att dom alltid är så ouppdaterade, eller hur. Men Södermanland hade lagt upp resultatet i all fall, och då kunde man dessvärre läsa att det blev förlust med 2-4. BKV hade ju tre killar på plats, samt målvakt så lite nyfiken är man ju, undrar hur det gick för dessa liksom. Men att släppa in fyra mål, och det mot Södermanland hmmmmm....

Nä nu ska jag kolla in lite Londonhotell, ska ta med mig Ludde till The Den och kolla in lite riktig fotboll tänkte jag. Och då pratar jag inte om överbetalda divor i Arsenal eller Chelsea (som knappt vann idag). Fast än värre var ju City, som torskade mot Wolves?? Och det med en spelare som kostar lika mycket som hela Wolverhamptons startelva. Sjukt egentligen hehe. Nä det blir förmodligen Millwall - Barnsley eller något liknande, sköna lirare allihopa.




Tänkte på en sak, att kolla Man U, Arsenal, Chelsea, Liverpool spela i Premier League kostar runt 1500-3000 skr (!!) Snacka om att bli RÅNAD på pengarna. Hur länge ska det dröja innan publiken ska fatta detta, nä just det ja, det är ju inte riktiga supportrar på läktarna längre.... tänkte inte på det. (Lena hälsar SNL)

Mot Råsunda imorgon.... AIK - Ellos. Vi ses på Turpin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0