- I BRIST PÅ ANNAT



INGENTING BKV-RELATERAT JUST NU - SÅ JAG BJAUDER PAU LITE PRIVAT

Häckar just nu på Gotland
och ikväll är det vidrigt väder här, blåsigt, ösregn och svinkallt. Trevligt mitt i sommaren med sol och bad men nu, när fy f**. Fast på dan idag var det i alla fall lite fint, jag var ända nere vid Hoborgsgubben på södra änden och besiktade ett par fyrar. Nästan tio mil enkel resa på Gotland, ungefär som alla cykelturerna tillsammans 2007 hehe... ja ni vet, när vi var här och lirade cup. Fast nu är det som sagt helt öde, helt dött, helt off helt enkelt. Det är jag och fauren (får) liksom. Och jag kan avslöja att FC Gute INTE tränar ihjäl sig, för anläggningen ligger bra svart i skitvädret. Samt att planerna utanför stan nästan låg under vatten.

Träningsmatch med Upplandslaget i Eskilstuna om ett par dagar, sju Enköpingskillar och lika många från Gusk (?) I och för sig så var hela reserv-listan (som alltid är ett fiasko) från Gusk men ändå. Förresten, märkligt hur enformiga dessa uttagningar är tycker jag, ett gäng som alltid är givna oavsett skador, form och utveckling. Men åter igen, vad vet jag om fotboll?

Några smakprov på ett Gotland just nu....














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0