- DAGENS SKÄMT


SKA MAN SKRATTA ELLER GRÅTA - DET BEROR NOG PÅ KLUBBTILLHÖRIGHET

Man kan ju undra hur framtiden ska se ut
efter det här beslutet, nu kan det bli jobbigt på läktarna framöver tror jag. Svagt av de ansvariga att se så lätt på så allvarliga saker, det bäddar för en hel del elände, har jag hört. Läskigt. Men det klart, det var "fel lag" som agerade, för jag är övertygad om att det hade sett helt annorlunda ut om det hade varit tvärtom.... och säg inte att jag har fel ;) Bara det att man kallar det för "läktarturbulens" är ju hur komiskt som helst. Och att t.om aftonbladet skrev om det, som ju alltid har rätt hehe

Hur svårt kan det vara? Men AIK vann på isen iaf, och det rejält!

Förresten, den här fifa-filmen visar också lite humor... den var aldrig inne! Minns ENGLAND ;)






ps. På tal om humor eller inte, jag tänkte dra en story jag fick av Bergsten idag, men av risk för jo-anmälan ligger jag lågt. Ni får helt enkelt fråga, den var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0