- VEM VINNER IKVÄLL



IKVÄLL SMÄLLER DET - HOLLAND VS SVERIGE

Självklart så har väl ingen missat
att det är en viktig landskamp ikväll, även om det känns som det är 90% Zlatan och 10 resten. Det är Zlatan ditt, och Zlatan datt, Zlatan ska styra och ställa, Zlatan bestämmer och Zlatan tycker. Men skit i det, han är ju Jesus, sa han själv i alla fall. så då måste det ju vara sant ;)

Vad tror ni om matchen, uppställningen och förutsättningarna. Kim, Svensson, Wernblom eller Toivonen? Det klart det inte blir något diskussionsforum här men visst är det lite intressant match i och med att jag tror Sverige för en gångs skull kan han en liiiiten chans att göra något skoj ikväll. Länge sedan man såg ett svenskt landslag med en sån sta**, självförtroende och jävlar anamma. Faktum är att jag personligen aldrig har gjort det. Men att tippa vinst känns svårt, men om jag säger så här Anders Svensson borde inte få vara med... då kommer han ju så klart att göra mål, 2 stycken. Holland 1 - Sverige 2 (fast jag spelar nog på tvärtom)

En sak bara.... jag saknar ett par yngre killar i landslaget, för det finns ju några riktigt bra. Eller varför inte en äldre ....lyssna på 25.000 Råsundabesökare och ryyyys ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0