- SORRY BAJJARE


SVENSKA CUPEN - "HAMMARBY KAN INTE VINNA"

Varning för lite bajen-dizz här,
men jag kunde inte låta bli Perre, Hauta & co... men jag älskar er ändå ;)

Visste ni att Hammarby har haft hemmamatcher hela vägen med undantag för första omgången mot ett svagt Värmdö. Sen blev det Trelleborg, Elfsborg, BP och nu alltså Helsingborg i en final, håll med om att det är liiiite märkligt.... Kan dock hålla med om att man spelat bra fram till idag, för nu blev det ett riktigt botten-napp.

- Såg Mille i bild, är det han som lärt målisarna att börja maska efter 15 spelade min? Fotbolls-mord säger jag.
- Konstigt att vissa ska tjäna pengar på att köpa extra-biljetter. Men stava kunde han inte haha
- Castro-Tello (sorry Christian) skulle ha rött två ggr, men domaren fegade och Jesper fattade inte ens det gula.
- Fem minuters tillägg, för vad då? Inför effektiv speltid, så trött på påhittad övertid
- Helsingborg var dåliga, men Hammarby var sämre... på skit-plan

ps. Just nu spelar Liverpool mot Stoke.... i SVART/GULT.... det är STORT ;)

Kommentarer
Postat av: L

Ja jag vet, Liverpool förlorade.... dom e så dåliga!

2010-11-13 @ 21:18:22
Postat av: Perre

Jaha ja! Måste väl betyda att alla gillar söderstadion eller? Trodde du skulle skriva en rad om den hemliga texten i Gnagar-Lelle´s pokal! Skön snubbe som fixade in "Bajen-Forever". Han hade nog rökt en och annna puka eller vad tror du?

2010-11-15 @ 09:26:00
Postat av: L

Antagligen haha

2010-11-19 @ 09:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0