- ROSLAGENS RADIO



BKV PÅ ROSLAGENS RADIO - EN TIMME VÄRD ATT LYSSNA PÅ

BLI INTE SUR NU TOBBE...
men ryktena sa att vår egen Tobbe hade deltagit i radio och det var ju liksom värt att kolla upp. Hoppas han inte blir allt för sur på mig nu när jag skvallrar, men vad då, han var ju bra... men programledaren däremot hehe

- Låtvalet, det kan inte varit Tobbes. Nej det FÅR bara inte vara Tobbes. Hey Baberiba (Bronzol), Zlatan-sången osv...
- Programledaren som seriöst jämförde derbyt mellan AIK-DIF med BKV-Rådmansö hehe
- Frågorna om "motton", som han hade researchat på hemsidan. Förresten, han verkade gilla Bullen ;)
- Roligast nästan att höra på intervjuaren som knappt gav Tobbe en syl i vädret, och som pratade som om lyssnarna var över 80 eller att dom hade "stallet helt tomt" liksom.

Surfa in på Radio Roslagen, länk HÄR och klicka sedan på den blåa rutan till höger där det står RRN 107,8. Där tar ni sedan fliken med "Tidigare program" och sedan "God Morgon Roslagen" och klicka sedan på 19/11 "Bengt Ericsson gäst: Tobias Lindström. Ska man vara lite "tafflig" mot Tobbe så.... hur länge hade du varit anställd sa du? Och jag undrar om vädret fortfarande håller i sig sen i midsommras? ;) Puss och kram, inget illa menat. Du var KLART mycket bättre än Bengt och Bosse. Ljusår!!!

När är det dags för.... "RADIO BKV". Visst vore det lite häftigt, och jag har typ 100 idéer där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0