- SNART CONTIGA

DET HÄNDER INTE MYCKET NU - MEN DET VAR TRÄNING IGÅR

Jag hade lite fotbolls-abstinens igår
så jag smög upp på träningspasset och kollade in grabbarna som körde på där uppe på konstgräset. Hauta drillade och peppade helt underbart, skönt att se en så engagerad kille, och det trots att han nu körde med 93-94 killarna. Observera dock att jag inte säger att våra andra tränare är mindre "peppiga", men det var skoj att se honom köra på så pass fast det inte var A-laget det gällde ;) Kul!

Nästa helg är det dags för Contiga Cup 2010 förresten, då får vi som längtar efter lite fotboll i alla fall se lite grann. Fast jag personligen har skit-svårt för inomhus-varianten, old-school som vanligt kanske hehe. Här har ni lagen.
Grupp 1: Rö, Edsbro, Söderbykarl, BKV 1 och BKV Junior
Grupp 2: Grisslehamn, Hallsta, Roslagsbro, Rådmansö och BKV
Grupp 3: Kungsängen, Riala, Rimbo, Väddö och Wollmars
Håll koll på BKV:s hemsida så kan ni säkert läsa mer under kommande vecka eller under pågående cup.

Förresten, vad vore världen utan MÄN?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0