- MOBERGS



VI MED P94 AKNYTNING - STÄDAR FORTFARANDE PÅ MOBERGS

Slavkontrakt eller inte,
men varje söndag så krigar P94 uppe vid Mobergs och städar efter lördagens sjöslag, fulla BKV:are, poliser och diverse tillresta bönder samlas där varje helg. Och dagen efter ska det röjas efter "grisarna". På bilden ser ni söndags-fyndet, ett bankomatenkort, körkort och hemnycklar och ett jäv** svärd hehe.... gissa om Ludde och jag drog dit och länsade lyan innan killen kom hem. Sorry Bullen ;)

Nä, jag ringde en förvirrad mamma, då grabben inte svarade på mobilen (som han tappat haha). Och efter bara en halvtimme så kom han, skjutsad av sin flickvän och såg ut som sju svåra år. När han gav mig 500 spänn så hade jag inte mage att ta emot dom (ni ser, jag har ett hjärta), så han blev skitglad och och jag hoppas han slapp allt för mycket skit av mamma och flicka. Vem har inte varit ung och vild liksom....

Men va fan gjorde svärdet där....

ps. Tack Lena.... kraaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0