- KUNGSÄNGEN VANN



SEGRARE AV CONTIGA CUP BLEV - KUNGSÄNGENS IF

Kungsängens IF vann finalen
över Rimbo IF i Contiga Cup med 5-2, och BKV 1 föll alltså i en enda match och det mot cup-vinnarna. Jag kan tyvärr inte skriva så mycket mera då jag inte vet hur alla matcher slutade osv, och inte uppdateras hemsidan heller. Jag fick lappar av Tobbe men tappade dom någonstans på vägen hem, snyft.
Psssst BKV, dom gnäller i gästboken ;)

BKV J gjorde en mindre bra dag idag så mycket vet jag för dom matcherna såg jag live, men jag tycker ändå att dom spelar helt ok och står sig ganska bra trots vuxet motstånd och diverse A-lag. Man var också mycket nära att besegra Hackes Roslagsbro men torskade på straffar... och att man spelade på tok för defensivt. Men det är nog mera min "stil", ni vet ivrigt, aggresivt och mera rakt på motståndaren. Fast Hauta är ju klokare än mig så om jag hade coachat kanske det hade slutat 0-5 haha. Rimbo borde man dock ha besegrat tycker jag men det slutade med uddamålsförlust och därmed var man ute ur slutspelet.

TRE SNABBA:
- Smockat med folk, skitkul att se. Kanon!
- Bra jobbat alla involverade, ni är grymma
- Turneringens mål.... Gissa hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0