- CONTIGA FREDAG KLAR



FREDAGENS GRUPPSEL I CONTIGA - OCH BKV OBESEGRADE

BKV:s herrar ångar på så det står härliga till
i Contiga Cup och man spelade stundtals ut sina motståndare, dock med lite flyt mot sina egna juniorer i första matchen. Där man till slut vänder upp 0-1 till en 2-1 vinst i sista minuten. I och för sig så var det väl inte väntat med något annat än att vara obesegrade om man nu ska vara lite krass, men spelet var ibland lysande och det var riktigt kul att se dom lira. Självklart så hade jag ju lite mer fokus på juniorerna och med tanke på att dom inte sett en inomhushall på hela året så får alla utom en MVG. Sen bara måste jag ju som partisk bloggskrivare få säga att jag är klart nöjd med Luddes "balja" och hans mogna "screenande" på banan. Lägg därtill att han faktiskt ser till att en åker på gult och en på rött. Välkommen hem!
Bra coachat förresten, grabbarna gillade det hörde jag ;)

Med reservation för felkalkylering (hemsidan ouppdaterad ju) så slutade alltså grupp 1 så här:
1. BKV 1  4  3-1-0  11-2  10p
2. BKV J  4  2-1-1  9-4  7p
---------------------------------
3. Roslagsbro 4 1-1-2  4-7  4p
4. Rö IK  4 1-1-2  4-12  4p
5. Söderbykarl  4  0-2-2  2p

Noterbart att BKV bara förlorade EN match idag, och det var mot BKV ;) ;)

ps. Fotograf Nettan. BKV gör 4-0 på Rö IK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0