- ÄNTLIGEN FREDAG



DAGS FÖR EN FREDAGSFRÄCKIS VA - OCH HA EN TREVLIG HELG

Har ju som bekant inte så himla mycket
att skriva om som är BKV-relaterat just nu, ryktes-spridningen får ni sköta själva liksom. Här är det bara kalla fakta, eller nja mestadels i all fall hehe. Hörde att några hade hört något, men när jag hörde efter så hördes ingenting. Ibland undrar man om man är döv ;)

Veckans "Fredags-Fräckis"
Celine Dion, Elton John och Robbie Williams är ute och promenerar. Plötsligt så halkar Celine till och fastnar med huvudet i ett pinnstaket. Robbie passar då snabbt på att dra ner hennes trosor och sätter på henne hejdlöst och båda skriker av njutning. När han är klar vänder han sig till Elton och säger:
- Nu är det din tur, skynda dig!
Men då börjar Elton att gråta och Robbie undrar vad det är. Snyftande svarar Elton:
- Jag får ALRDIG in huvudet i det där pinnstaketet.

Äh va f**, jag tar en till med tanke på gårdagens hockeymatch mellan Dif och AIK hehe.....

Fröken i första klass berättade för klassen att hon är Djurgårds-supporter så hon frågar om det finns fler i klassen som är det, och ber alla andra DIF-supportrar att räcka upp handen. Barnen var inte riktigt säkra på vad det var, men eftersom vill gå emot sin fröken så viftade snart barnen ivrigt med alla sina armar.
Det vill säga... nästan.
En liten kille, Kalle satt dock i sin bänk och rörde inte en min, så lärarinnan frågade varför han valde att skilja sig från mängden.
- För att jag  inte är en djurgårdare, svarade Kalle.
- Vad är du då?, frågade fröken.
Grabben svarar med stolt röst:
- Jag är AIK-supporter så klart.
Lärarinnan blir lite förvånad och samtidigt lite smått irriterad, så hon frågar Kalle varför han är ett AIK-supporter.
- Tja, min mamma och pappa är det, så då är jag också det. AIK:are!!!
Nu blev lärarinnan lite små-arg och klämmer till med.
- Men det är väl ingen orsak! säger hon med hög röst. Om vi säger att din mamma var efterbliven, och din pappa en idiot. Vad skulle du vara då?
Kalle funderar en liten liten stund, sen ler han och säger:
- Ja då skulle jag nog vara Djurgårds-supporter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0