- OAVGJORT FÖR BKV



MÅLLÖST MOT KUNGSÄNGEN - MEN BKV FORTSÄTTER SIN FINA SVIT

Kvällens hemmamatch mot gästande Kungängens IF
slutade 0-0 och lagen fick alltså dela på poängen, vilket också innebar att BKV nu har sex raka utan förlust. Resultatet kändes dock ganska rättvist i denna match, för det var en hel del chanser åt bägge håll men båda lagen "sumpar" dom. Värst var nog den missade straffen som Kungsängen satte i stolpens yttersida istället för i nätet. Något matchreferat skriver jag inte, fast håll koll på BKV:s hemsida så får ni säkert ett där. Själv skulle jag nog säga "jag har sett bättre...". Måste dock nämna att jag skrattade gott åt deras målvakts "slängningar" i sidled när bollen susade tre fyra meter över, såg ni dom ;)

Så ni får hålla till godo med några få bilder. Jag vill dock ursäkta mig med att jag frös så jag skakade och då blir kvaliteten på kameraknäppandet därefter, och inte blir det många heller. Men några blev det i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0